– Αναφέρθηκαν τα βασικά σημεία Μάρκετινγκ που πρέπει να γνωρίζει κάθε μικρή επιχείρηση
– Αναλύθηκε ποια είναι η “Αξία” του πελάτη σε μια επιχείρηση και γιατί είναι το κλειδί στην επιτυχία του Μάρκετινγκ
– Παρουσιάστηκαν οι 3 μοναδικοί Τρόποι ανάπτυξης μιας επιχείρησης και τι σημαίνει “Γεωμετρικός τρόπος σκέψης”
– Παρουσιάστηκαν τα “εμπόδια” που στην αγοραστική διαδικασία του καταναλωτή
– Αναφέρθηκε πρακτικά πως θα δημιουργηθεί το “Προφίλ” του πελάτη και τι σημαίνει “Customer Avatar”
– Αναλύθηκε τι “πραγματικά πουλάει” μια επιχείρηση και πως θα γράψει επιτυχημένα κείμενα και μηνύματα
– Αναλύθηκε επίσης πως θα αντιμετωπίσει μια μικρή επιχείρηση τις “χαμηλές τιμές” των ανταγωνιστών και πως θα “διαφοροποιηθεί”
– Παρουσιάστηκαν πολλές τακτικές για περισσότερους πελάτες και μεγαλύτερες πωλήσεις, μέσα από πολλά πρακτικά παραδείγματα
Σε όλους τους συμμετέχοντες δόθηκε “Βιβλίο Ασκήσεων & Δράσεων” ώστε όσα αναφέρθηκαν να μπορέσουν να εφαρμοστούν στην πράξη.
Στο Σεμινάριο αναφέρθηκαν περισσότερα από 20 παραδείγματα από κλάδους όπως καταστήματα ρούχων (και το λιανικό εμπόριο γενικότερα), κομμωτήρια, γυμναστήρια, εστιατόρια, καφετέριες – café, λογιστικά γραφεία, ασφαλιστικοί σύμβουλοι, Ξενοδοχεία, και πολλά ακόμα.
Σύμφωνα με το EPIXEIREIN.GR, θα πραγματοποιηθούν Νέα Σεμινάρια και το επόμενο διάστημα. Ακόμα δεν έχει καθοριστεί το πλήρες Πρόγραμμα. Για περισσότερες πληροφορίες και για να εκδηλώσετε “ενδιαφέρον” συμμετοχής, επικοινωνήστε με το ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ στο τηλ. 26650 21428 και στο email: [email protected].
Join the Conversation