Ο άνθρωπος όμως με τον πόνο στον αυχένα και τις αϋπνίες θέλει να μάθει ΠΩΣ θα «ξεφορτωθεί» το πρόβλημα του. Αυτό θα του τραβήξει το ενδιαφέρον. Γι’ αυτό χρειάζεται να γίνετε εντελώς ξεκάθαροι (σαν το γάργαρο νερό) στο Πρόβλημα το οποίο λύνετε – πολύ πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε διαφήμιση ή καμπάνια Μάρκετινγκ.
Μιλήστε για ένα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ όπως το αντιλαμβάνεται ο πελάτης σας. Μόνο έτσι θα τραβήξετε το ενδιαφέρον του. Το Συγκεκριμένο Πρόβλημα είναι το ΞΕΚΑΘΑΡΟ Πρόβλημα που αποφασίζετε να λύσετε για την Συγκεκριμένη αγορά που απευθύνεστε.
Αυτό που θέλετε είναι οι πελάτες σας να δουν το μήνυμα σας και να σκεφτούν “Αυτοί εδώ με καταλαβαίνουν – μιλάνε για εμένα – έχω ακριβώς αυτό το πρόβλημα”.
Τώρα, για να γίνετε ξεκάθαροι στο συγκεκριμένο πρόβλημα που λύνετε, υπάρχουν 2 Βήματα που προσωπικά ακολουθώ:
ΒΗΜΑ 1ο Γράψτε τη Λύση σας
Ποια Λύση προσφέρετε στους ανθρώπους; Εάν δεν είσαστε σίγουροι για τη Λύση που Προσφέρετε, θα σας βοηθήσουν παλιότερα άρθρα μου που θα βρείτε στο http://epixeirein.gr. Για παράδειγμα, προσωπικά παρέχω στους ανθρώπους (και ειδικότερα στους Ελευθέρους επαγγελματίες και τις πολύ μικρές επιχειρήσεις) τη Λύση: “Ανάπτυξη Βήμα-προς-Βήμα μιας Στρατηγικής Μάρκετινγκ Προσέλκυσης Πελατών”. Εσείς ποια ΛΥΣΗ παρέχετε; Σημειώστε το!
ΒΗΜΑ 2ο Καθορίστε το Συγκεκριμένο Πρόβλημα
Στο Βήμα αυτό θα διατυπώσετε τη Λύση που μόλις γράψατε ως ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Για παράδειγμα, στην δική μου περίπτωση το Πρόβλημα είναι: “Οι Ελεύθεροι Επαγγελματίες ΔΕΝ γνωρίζουν τι ΠΡΕΠΕΙ να κάνουν και ΠΩΣ θα αναπτύξουν μια Στρατηγική Μάρκετινγκ για την Προσέλκυση περισσότερων πελατών στην επιχείρηση τους”.
Ένα άλλο παράδειγμα που θα σας βοηθήσει είναι το εξής: Μια ενυδατική κρέμα δίνει τη Λύση της ενυδάτωσης στο δέρμα. Το Πρόβλημα εδώ είναι η αφ-υδάτωση του δέρματος. Μια Αισθητικός δίνει τη Λύση του περιποιημένου προσώπου και του αισθήματος της ελκυστικότητας. Το Πρόβλημα εδώ είναι η μη-περιποίηση του εαυτού μας (επειδή ίσως είμαστε πολυάσχολοι) και τα αίσθημα της απόρριψης όταν δεν είμαστε όμορφοι.
Η σειρά σας τώρα. Μετατρέψτε τη Λύση που γράψατε στο 1ο ΒΗΜΑ σε Πρόβλημα.
Το καταλαβαίνω ότι επιχείρηση σας μπορεί να λύνει πολλά προβλήματα και όχι μόνο ένα. Προτείνω όμως να επιλέξετε ένα και μοναδικό για αρχή και να επικεντρωθείτε εκεί.
Προσδιορίζοντας το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ – μπορείτε να φτιάξετε δυνατά μηνύματα και μια εξαιρετική “ΗΘΙΚΗ ΔΩΡΟΔΟΚΙΑ – που όταν οι υποψήφιοι πελάτες σας έρθουν σε επαφή θα θεωρήσουν ότι πραγματικά τους καταλαβαίνετε – είσαστε στο μυαλό τους – και θα σας δώσουν καταρχήν τον χρόνο τους. Εξάλλου αυτό θέλετε για αρχή.
Θέλετε να μάθετε περισσότερα;
Την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου διοργανώνουμε για 1η Φορά στην Ηγουμενίτσα ένα Σεμινάριο Μάρκετινγκ με τίτλο “Πως θα Προσελκύσετε Περισσότερους νέους Πελάτες & Πως θα αυξήσετε τις Πωλήσεις σας”. Έχουμε πραγματοποιήσει το συγκεκριμένο σεμινάριο αρκετές φορές στο παρελθόν μέσω διαδικτύου με συμμετέχοντες απ’ όλη την Ελλάδα. Αυτή θα είναι η 1η Φορά που θα το παρουσιάσουμε ζωντανά. Για την Συμμετοχή σας καλέστε στο τηλ. 26650 21428 ή επισκεφθείτε την σελίδα μας http://epixeirein.gr/seminar-igoumenitsa έως 5/2.
*Ο Βασίλης Δ. Παππάς είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Μάρκετινγκ, ιδρυτής του Epixeirein.gr, κάτοχος Bachelor in Business Enterprise, και κάτοχος MBA in Μarketing από το Πανεπιστήμιο του Liverpool. Επικοινωνήστε μαζί του εδώ [email protected].
Join the Conversation