H Περιφέρεια Ηπείρου για την Philoxenia 2013

Δυναμική ήταν η παρουσία της Περιφέρειας Ηπείρου στην 29η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia, η οποία πραγματοποιήθηκε από 21 έως 24 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη. Το περίπτερο της Περιφέρειας Ηπείρου...

Η Υπουργός Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη συνεχάρη τον Αντιπεριφερειάρχη για την εντυπωσιακή παρουσία της Περιφέρειας στην έκθεση, που κατάφερε να μεταδώσει το τοπικό χρώμα και μια γεύση από τη φιλοξενία της Ηπείρου, ενώ τόνισε ότι η Ήπειρος έχει τεράστιες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης καθώς είναι μια περιοχή που δεν έχουν ακόμα ανακαλύψει οι τουρίστες, τον πλούτο της και τις ομορφιές της.

Πολύ μεγάλος ήταν ο αριθμός επισκεπτών που προσέλκυσε το περίπτερο της Περιφέρειας. Όλοι τους ενημερώθηκαν από στελέχη της Περιφέρειας και τους εκπροσώπους επαγγελματιών του τουρισμού, για προορισμούς διακοπών στις ορεινές και παραθαλάσσιες περιοχές, τα αξιοθέατα της Ηπείρου, ενώ δοκίμασαν και τοπικά προϊόντα όπως τυριά, κρασί, πίτες, γλυκά, λικέρ, θαλασσινούς μεζέδες. Σε ειδική εκδήλωση, που έγινε το απόγευμα του Σαββάτου, συμμετείχαν χορευτικά συγκροτήματα της Κωστηλάτας Άρτας και της Πρέβεζας. Σημαντική ήταν επίσης η παρουσία του περιπτέρου του Δήμου Πάργας καθώς και του περιπτέρου των επιχειρηματιών της Πρέβεζας, που ενίσχυσαν την παρουσία της Ηπείρου.

Ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης για την τουριστική ανάπτυξη της Ηπείρου κ. Στράτος Ιωάννου δήλωσε ικανοποιημένος από την παρουσία στην έκθεση, ενώ του δόθηκε η ευκαιρία να αναφερθεί στα καλά αποτελέσματα της προσπάθειας που συστηματικά καταβάλλεται τα τελευταία 2,5 χρόνια για την τουριστική προβολή της Ηπείρου και η οποία έχει ενισχύσει την οικονομία της Ηπείρου, σε μια αντίξοη οικονομική συγκυρία. Με την εκκίνηση του μεγάλου έργου της τουριστικής προβολής της Ηπείρου, (προϋπολογισμού περίπου 900.000 ευρώ), ξεκίνησε με αφετηρία την έκθεση στο Λονδίνο – και θα συνεχίσει για τα δύο επόμενα χρόνια- μια δυναμική εξωστρεφής διαφημιστική καμπάνια, η οποία αγκαλιάζει όλα τα μέσα, τηλεόραση, έντυπα, διαδίκτυο, συμμετοχή σε επιλεγμένες εκθέσεις και προβλέπει ένα πλήθος δράσεων.

Ο κ. Ιωάννου ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ο στόχος της παρουσίας μας εδώ είναι διπλός. Αφενός η προσέλκυση τουριστικών πρακτόρων από τη Ελλάδα, αλλά κυρίως από το εξωτερικό, ώστε να λειτουργήσει η παρουσία μας στην έκθεση ως μια ευκαιρία για να αναδείξουμε τις ομορφιές της Ηπείρου. Η Περιφέρεια Ηπείρου, με το κύρος της λειτουργεί ως διαμεσολαβητής που προλειαίνει το έδαφος για τη σύναψη συνεργασιών μεταξύ επαγγελματιών του τουρισμού της Ηπείρου και τουριστικών πρακτόρων και γραφείων, που μπορούν να φέρουν τουρισμό στην περιοχή μας. Ως προς αυτόν το στόχο, πραγματοποιήθηκε μεγάλος αριθμός επαφών και συναντήσεων με επώνυμα τουριστικά γραφεία.

Η παρουσία των επαγγελματιών του τουρισμού συμβάλλει τα μέγιστα στην καλύτερη προώθηση της περιοχής, αλλά επίσης στην άμεση επαφή με τους τουριστικούς πράκτορες και τη διευκόλυνση της εκκίνησης συνεργασιών.

Ο δεύτερος στόχος της παρουσίας της Ηπείρου στην έκθεση Philoxenia είναι το κοινό της Θεσσαλονίκης και γενικά της Βόρειας Ελλάδας, για την ενίσχυση του κύματος τουριστών από την Βόρεια Ελλάδα προς την Ήπειρο, που έχει εκδηλωθεί ιδιαίτερα μετά τη λειτουργία της Εγνατίας. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την προσέλευση επισκεπτών στο περίπτερό μας αλλά και από τις αντιδράσεις και την δεδηλωμένη επιθυμία για να επισκεφτούν και να παραθερίσουν στην Ήπειρο. Η Περιφέρεια Ηπείρου σταθερά επενδύει στην περαιτέρω ενίσχυση αυτού του ρεύματος.»

Ο Αντιπεριφερειάρχης ευχαρίστησε και συνεχάρη το Δήμο Πάργας και τους επιχειρηματίες της Πρέβεζας για την επιτυχημένη συμμετοχή τους με περίπτερο στην έκθεση Philoxenia, τους συλλόγους που βοήθησαν αφιλοκερδώς με τα πλούσια εδέσματα, τα χορευτικά της Κωστηλάτας Άρτας και του Δήμου Πρέβεζας, καθώς και όλους τους επιχειρηματίες και πολίτες που συμμετείχαν.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΥ

In this article

Join the Conversation