Η καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών των αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών με το χαμηλότερο δυνατό κόστος επιδιώκεται με τις αλλαγές που φέρνει ο νέος νόμος – πλαίσιο για τις οδικές μεταφορές, τόνισε ο Βασίλης Γιόγιακας κατά την ομιλία του στη συζήτηση του σχετικού νομοσχεδίου στη Βουλή.
Ο βουλευτής Θεσπρωτίας ανέφερε ότι με το νέο νόμο η κάθε Περιφέρεια ή και Περιφερειακή Ενότητα αποκτά καθοριστικό λόγο στον σχεδιασμό των διαδρομών και δρομολογίων στην περιοχή ευθύνης της. Επίσης, με τους διαγωνισμούς που θα γίνουν από το Υπουργείο για την ανάθεση των δρομολογίων τίθενται κριτήρια, προϋποθέσεις και ελάχιστες απαιτήσεις προκειμένου να διασφαλιστεί ότι οι επιβάτες – μεταξύ αυτών και όσοι ζουν σε ορεινές και απομακρυσμένες περιοχές – θα λαμβάνουν συνεχώς ποιοτικές υπηρεσίες στο χαμηλότερο δυνατό κόστος. «Αυτό που ενδιαφέρει τον κόσμο δεν είναι το ποιος παρέχει ένα δημόσιο αγαθό, όπως οι οδικές συγκοινωνίες. Είναι να εγγυάται το κράτος… ότι το δημόσιο αυτό αγαθό προσφέρεται με τους καλύτερους δυνατούς όρους, προς όφελος του πολίτη και του δημοσίου συμφέροντος. Ότι οι πολίτες εξυπηρετούνται στις αστικές και υπεραστικές μετακινήσεις τους με συνέπεια, με αξιοπρέπεια, με ασφάλεια, καταβάλλοντας το χαμηλότερο δυνατό αντίτιμο!», υπογράμμισε ο κ. Γιόγιακας.
Σχετικά με τον προβλεπόμενο στο ίδιο νομοσχέδιο διαχωρισμό των αρμοδιοτήτων μεταξύ ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ – η οποία παύει να είναι θυγατρική του ΟΣΕ – ο βουλευτής Θεσπρωτίας τόνισε ότι επιλύνονται προβλήματα πολύχρονης καθυστέρησης, απώλειας κοινοτικών χρημάτων και υπέρβασης προϋπολογισμών στα έργα κατασκευής, συντήρησης και αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου.
Join the Conversation