Ο χώρος της εστίασης είναι ένας χώρος απαιτητικός και με μεγάλο ανταγωνισμό. Είναι γνωστό ότι χρειάζεται αγώνας και προσπάθεια προκειμένου να ανοίξετε και να αναπτύξετε το μαγαζί σας, είτε αυτό είναι καφετέρια, είτε εστιατόριο είτε ανήκει σε κάποια άλλη κατηγορία. Παρακάτω σας προτείνουμε 4 βήματα που θεωρούμε ιδιαίτερα σημαντικά για κάθε χώρο εστίασης κι ελπίζουμε να σας φανούν χρήσιμα.
Ακολουθήστε ένα concept
Πολύ της μόδας, κι όχι άδικα, είναι η τάση του να υπάρχει ένα concept. Αυτό μπορεί να αφορά είτε μόνο τη διακόσμηση είτε και το μενού. Μπορείτε, λοιπόν να επιλέξετε ένα concept και γύρω από αυτό να στήσετε όλο το ύφος του μαγαζιού. Αν πάλι αισθάνεστε ότι κάτι τέτοιο δεν σας ταιριάζει, μπορείτε απλώς να προσαρμόζετε το μενού και τη διακόσμησή σας με βάση κάποιες εποχιακές γιορτές (όπως είναι το Halloween). Γενικά προσπαθήστε το μαγαζί σας να έχει ένα προσωπικό στυλ και δικό του χαρακτήρα.
Δημιουργήστε site & φροντίστε για την παρουσία σας στην Google
Το ότι πρόκειται για φυσικό κατάστημα και υπηρεσίες που δεν παρέχονται online δεν σημαίνει σε καμια περίπτωση ότι πρέπει να παραμελήσετε ή, ακόμα χειρότερα, να μην έχετε καθόλου διαδικτυακή παρουσία. Σήμερα, που όλοι μας αναζητάμε τα πάντα στο internet, είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε την online παρουσία σας, ώστε ο κόσμος να μπορεί να σας βρει ευκολότερα, αλλά και για να τους κρατάτε ενημερωμένους σχετικά με τα νέα της επιχείρησής σας.
Δώστε προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια
Σημασία δεν έχει μόνο να έρθουν νέοι πελάτες στο μαγαζί σας, αλλά οι παλιοί πελάτες να επιστρέφουν συνεχώς σε εσάς. Χαρίστε στους πελάτες μια μοναδική εμπειρία που θα τους αφήσει την καλύτερη εντύπωση. Διατηρήστε τον χώρο πάντα καθαρό, στους εξωτερικούς χώρους τοποθετήστε ανθεκτικές επαγγελματικές ομπρέλες για να φροντίσετε για τη σκίαση τους το καλοκαίρι και την προστασία τους από τη βροχή τον χειμώνα. Φροντίστε και για την πιο μικρή λεπτομέρεια, γιατί τελικά αυτό είναι που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε.
Ακούστε τις κριτικές των πελατών σας
Πολλές φορές δεν είμαστε πρόθυμοι να ακούσουμε τη γνώμη και την κριτική των άλλων είτε γιατί διαφωνούμε μαζί τους είτε γιατί δεν είμαστε σε θέση να το διαχειριστούμε. Κι όμως, οι κριτικές είναι το κλειδί της βελτίωσης και της ανάπτυξης. Να ακούτε, λοιπόν πρόθυμα τις κριτικές των πελατών σας. Τι τους άρεσε, τι τους ενόχλησε, είχαν κάποιο παράπονο; Συγκεντρώστε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε και προσπαθήστε να βελτιώσετε τα αδύνατα σημεία σας, αλλά και να ενισχύσετε τα δυνατά σας σημεία.
Join the Conversation