Στο myKEPlive με εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης, ο δήμος Σουλίου

Τι υπηρεσίες παρέχονται

Πάνω από τους μισούς δήμους της χώρας έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα «myKEPlive» κατά τους 8 μήνες λειτουργίας της, μετά και την ένταξη 26 ακόμα Δήμων σε αυτή.

Συγκεκριμένα, υπηρεσίες μέσω βιντεοκλήσης παρέχουν 224 ΚΕΠ σε 177 Δήμους, ενώ συνολικά έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερα από 40.000 διαδικτυακά ραντεβού, τα οποία μεταφράζονται σε αντίστοιχη μείωση των μεταβάσεων για εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία μέσα στην περίοδο της πανδημίας.

Οι 26 νέοι Δήμοι της πλατφόρμας είναι οι δήμοι Αλεξανδρούπολης, Ανατολικής Σάμου, Άνδρου, Άργους Ορεστικού, Αρχανών–Αστερουσίων, Βόρειας Κέρκυρας, Δίου-Ολύμπου, Δυτικής Σάμου, Ήλιδας, Ιητών, Καρπάθου, Καρύστου, Κέας, Κεντρικών Τζουμέρκων, Κερατσινίου–Δραπετσώνας, Κομοτηνής, Μήλου, Μυτιλήνης, Παρανεστίου, Πάργας, Πρέβεζας, Σάμης, Σουλίου, Τροιζηνίας–Μεθάνων, Φλώρινας και Φυλής.

Από τον Απρίλιο του 2020 έχουν ήδη εκπαιδευτεί για τη λειτουργία της πλατφόρμας 1.072 υπάλληλοι των ΚΕΠ, ενώ το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης στο επόμενο διάστημα πρόκειται να πραγματοποιήσει νέα τριήμερα επιμορφωτικά προγράμματα για την χρήση του myKEPlive από υπάλληλους των ΚΕΠ.

Μέσω του myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών:

– Πληροφόρηση – αίτηση
– Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις
– Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία
– Εξυπηρέτηση από το Δήμο του πολίτη.

Οι πολίτες εισέρχονται στην πλατφόρμα και ρυθμίζουν το ραντεβού τους χρησιμοποιώντας τους κωδικούς τους στο Taxisnet. Σημειώνεται ότι κατά τη χρήση της υπηρεσίας δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.



In this article

Join the Conversation