Η επικοινωνία στον καιρό της πανδημίας και συγκεκριμένα πώς ένα email Newsletter μπορεί να μας βοηθήσει να κρατήσουμε engaged το κοινό μας, ήταν το αντικείμενο του δεύτερου επεισοδίου του κύκλου επιχειρηματικών συνεντεύξεων – εκπομπών “30m Marketing talks” του epixeirein.gr και του Βασίλη Παππά.
Καλεσμένος, ο δημοσιογράφος και συγγραφέας Θοδωρής Γεωργακόπουλος. Ο Θοδωρής εχει δουλέψει ως δημοσιογράφος, αρθρογράφος σε περιοδικά, μεταφραστής, επιμελητής κειμένων, και υπεύθυνος ψηφιακών media σε μεγάλο ελληνικό ΜΜΕ. Ήταν συνιδρυτής ενός digital media startup, ενώ έχει εργαστεί και ως μεταφραστής και επιμελητής εκδόσεων. Σήμερα είναι editorial director του ανεξάρτητου μη-κερδοσκοπικό ερευνητικού οργανισμού «Διανέοσις» και αρθρογραφεί στην εφημερίδα Καθημερινή και σε άλλα ΜΜΕ της Ελλάδας και του εξωτερικού.
Έχει εκδώσει πέντε βιβλία: Ένα εφηβικό μυθιστόρημα («Πέρα από την Καταιγίδα», Οξύ, 2006), μια συλλογή δημοσιογραφικών κειμένων («Αληθινές Ιστορίες», Introbooks, 2011), μια συλλογή άρθρων γνώμης («Πράγματα Που Σκέφτομαι Στο Ντους, e-book Καστανιώτης, 2014), ένα μυθιστόρημα για την ελληνική κρίση («Φεβρουάριος», Καστανιώτης, 2012) και μία αστυνομική ιστορία στα αγγλικά, με τ’ όνομα “Lost and Found”
Δείτε το σχετικό βίντεο
Join the Conversation