Μεγάλη διάκριση για το 4ο Δημοτικό σχολείο Ηγουμενίτσας και τον νομό Θεσπρωτίας
Με δύο ομάδες στον τελικό του πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
Η ομάδα «οΔοποιοί» που είχα την τιμή να καθοδηγήσω, δημιουργήθηκε από τα μαθήματα εκπαιδευτικής ρομποτικής που διοργάνωσε ο σύλλογος στον χώρο του σχολείου, ανήκει επίσημα πλέον στις 30 καλύτερες ομάδες πανελλαδικά για τον Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO Hellas 2020, με θέμα «Από τον Αρχιμήδη στον Da Vinci». Κέρδισαν τη μία από τις δύο θέσεις ανάμεσα από όλα τα σχολεία της περιφέρειας Ηπείρου που δίνουν το εισιτήριο για τον τελικό. Στις 18/10 θα γίνει η τελική εξ αποστάσεως εξέταση για την τελική κατάταξη.
Η ομάδα αποτελείται από τους μαθητές Λώλα Παναγιώτη (Αρχηγός ομάδας), Μιττάκο Λευτέρη (Προγραμματιστής), Σατρατζέμη Μαρίλια (Υπεύθυνη Σκηνικού), Σατρατζέμη Μυρσίνη (Προγραμματιστής), Σκορδά Μελίνα (Κατασκευαστής – Μηχανικός).
Η παρουσίαση της ομάδας “οΔοποιοί”
Το πολύ αισιόδοξο και χαρμόσυνο μήνυμα για την πορεία και το μέλλον της εκπαιδευτικής ρομποτικής στο νομό Θεσπρωτίας αλλά και των αποτελεσμάτων που έχουν τα οργανωμένα μαθήματα εκπαιδευτικής ρομποτικής σε ένα σχολείο, είναι ότι και η δεύτερη ομάδα που έκλεισε εισιτήριο για τον τελικό είναι επίσης ομάδα του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ηγουμενίτσας. Πρόκειται για την ομάδα «Εύρηκα!», αποτελείται από τους μαθητές Μπουρνέτας Αθανάσιος (Μηχανικός Λογισμικού – Υπεύθυνος Έργου), Τσιρώνης Βασίλειος (Διαχειριστής Λογισμικού), Μουσελίμη Μυρτώ (Art designer – Project manager), Ζάνης Κωνσταντίνος (Μηχανολόγος Μηχανικός), Μαγκουσοχατζάκης Απόστολος (Υπεύθυνος Μακέτας), Πλακούτσης Ελευθέριος (Γραφικά – Animation). Η καθοδήγηση της ομάδας έγινε από τον κ. Βαγγέλη Αναγνωστόπουλο, δάσκαλο πληροφορικής του σχολείου.
Η παρουσίαση της ομάδας “Εύρηκα!”
Η Θεσπρωτία είναι ο μοναδικός εκπρόσωπος της περιφέρειας Ηπείρου στον πανελλήνιο Διαγωνισμό εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2020 με δύο ομάδες!
Η εκπαιδευτική ρομποτική βασίζεται στην μέθοδο S.T.E.M, συνδυάζοντας την επιστήμη, τα μαθηματικά, την μηχανική και την τεχνολογία για τη δημιουργία μιας ρομποτικής κατασκευής. Εκτός από τις γνώσεις και τα εφόδια που προσφέρει, καλλιεργεί το αίσθημα της συνεργασίας και της συνεργατικότητας, κοινωνικοποιεί, οξύνει την αντίληψη, την δημιουργικότητα και την αυτοπεποίθηση μέσα από έναν βιωματικό τρόπο μάθησης. Σύμφωνα με έρευνες οι περισσότεροι σημερινοί μαθητές, όταν ενηλικιωθούν, θα ασκήσουν κάποιο επάγγελμα που σήμερα δεν υπάρχει και θα σχετίζεται με τις νέες μορφές τεχνολογίας.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω,
τον σύλλογο γονέων & κηδεμόνων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ηγουμενίτσας και ιδιαίτερα τον πρόεδρο του συλλόγου κ. Βασίλη Γιαννάκη
τον διευθυντή του σχολείου κ. Κωνσταντίνο Βέρμπη και τον Δήμο Ηγουμενίτσας για την παραχώρηση της αίθουσας, όπου πραγματοποιήθηκαν τα μαθήματα την σχολική περίοδο 2019 – 2020
τον κ. Πέτση – Petsis – Exclusive Home Ideas, για τη δωρεά ξύλινης επιφάνειας.
τον κ. Χρήστο Μασούρα, για την βοήθειά του.
τους γονείς των παιδιών για την στήριξη και την συμπαράστασή τους σε αυτή την προσπάθεια.
Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές για αυτή την ιδιαίτερα σημαντική διάκριση και μάλιστα κάτω από τόσο δύσκολες συνθήκες λόγω πανδημίας. Ο πήχης συνεχώς ανεβαίνει στον νομό μας σε έναν τομέα που μας απασχολεί και θα μας απασχολήσει ακόμη περισσότερο.
Καλή επιτυχία στον τελικό, σε όλους τους διαγωνιζόμενους και τους προπονητές τους.
Εκπαιδευτικός Ρομποτικής – S.T.E.M.
Πρεσβευτής WRO Hellas Θεσπρωτίας
Join the Conversation