Πολλοί επιχειρηματίες αλλά και Μαρκετίστες, αγνοούν μια μεγάλη αλήθεια. Κανείς ΔΕΝ ενδιαφέρεται για το προϊόν ή την υπηρεσία σας ή για ότι άλλο προωθείτε. Όχι δεν ενδιαφέρεται.
Αν μπορούσε μάλιστα να παρακάμψει το προϊόν ή την υπηρεσία σας για να πάρει αυτό που θέλει θα το έκανε.
Έχει αποδειχτεί στην πράξη, ότι οι άνθρωποι όταν αγοράζουν σκέφτονται μόνο τον εαυτό τους.
Σκέφτονται μόνο “τι θα πάρουν” και τίποτα άλλο δεν τους ενδιαφέρει. Δεν τους ενδιαφέρει εάν εσείς είχατε μια κακή ημέρα ή αν αντιμετωπίζετε οικονομικές δυσκολίες.
Δεν το κάνουν επειδή είναι κακοί. Απλά έχουν και οι ίδιοι τα δικά τους προβλήματα να λύσουν στην ζωή τους.
Θα σας δώσω μια μικρή συμβουλή για το Marketing που θα σας βοηθήσει να κερδίσετε περισσότερα από την δουλειά σας.
Οι άνθρωποι ΔΕΝ αγοράζουν προϊόντα – αγοράζουν ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.
Στην πρόταση αυτή κρύβεται η πεμπτουσία του marketing.
Οι περισσότεροι επαγγελματίες βλέπουν την συναλλαγή με τον πελάτη από την πλευρά του πωλητή – και βλέπουν απλά και μόνο ότι έχουν ένα προϊόν προς πώληση που θα τους φέρει χρήματα.
Όμως ο πελάτης ΔΕΝ βλέπει το ίδιο. Ο πελάτης βλέπει την συναλλαγή από την δική του πλευρά. Βλέπει το προϊόν σας ως το «μέσο» για να λύσει κάποιο πρόβλημα ή να φτάσει πιο γρήγορα σε κάποιο αποτέλεσμα.
Οι άνθρωποι δεν θέλουν φωτογραφίες – θέλουν αναμνήσεις. Δεν αγοράζουν Rolex – αγοράζουν prestige. Δεν αγοράζουν υπηρεσίες διαφήμισης – αγοράζουν τον τρόπο για περισσότερα χρήματα.
Το προϊόν σας αποτελεί το ΜΕΣΟ για να φτάσουν στο ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ που επιθυμούν.
Μην το ξεχνάτε ποτέ αυτό.
Στην πραγματικότητα αυτό που συμβαίνει είναι το εξής:
Δεν πουλάτε. Ο πελάτης αγοράζει. Δεν είναι καθόλου το ίδιο.
Ο πελάτης έχει την δύναμη. Από αυτόν θα φύγουν τα χρήματα και θα έρθουν σε εσάς.
Εσείς θα πρέπει να του δείξετε ότι με το προϊόν σας θα πάρει το αποτέλεσμα που επιθυμεί. Θα πρέπει να του δείξετε τον δρόμο και να τον οδηγήσετε. Αυτό είναι πώληση.
Πιο πριν μπορεί να αγνοούσε την ύπαρξη σας και του προϊόντος σας. Να μην σας γνώριζε καν. Επομένως το πρώτο πράγμα για το οποίο πρέπει να φροντίσετε είναι να σας προσέξει.
Και για να σας προσέξει θα πρέπει αρχικά να τραβήξετε την προσοχή και το ενδιαφέρον του αλλιώς θα προσπεράσει την διαφήμιση σας απλά κάνοντας scroll-down. Τόσο απλά.
Αν δεν καταφέρετε αρχικά να τραβήξετε την προσοχή και το ενδιαφέρον του κοινού σας – ποτέ δεν θα έχετε την ευκαιρία να παρουσιάσετε την δική σας «πρόταση» που ενδεχομένως αλλάξει την ζωή κάποιου.
Το ΜΗΝΥΜΑ έχει σημασία. Πάντα αυτό είχε. Σήμερα ίσως περισσότερο από πότε.
*Ο Βασίλης Παππάςείναι Σύμβουλος Marketing, ιδρυτής του epixeirein.gr . Θα τον βρείτε στην Ηγουμενίτσα, Αγ. Αποστόλων 7-9. Τηλ. 26650 21428.
Join the Conversation