Απάντηση Κάτσιου σε Καραγιάννη | “Στην ίδια τάξη ως μαθητής, μετεξεταστέος ως δήμαρχος”

Ανακοίνωση

Κύριε Καραγιάννη,

Δεν είναι η πρώτη φορά που με υβρίζεις και με συκοφαντείς. Το έκανες προεκλογικά, το έπραξες και στην τελική κεντρική πολιτική ομιλία σου, όπου αυθαίρετα και χωρίς στοιχεία μου απέδωσες αισχίστου είδους χαρακτηρισμούς, το ίδιο έκανες και προχθές σε απάντηση που εξέδωσες, επιβεβαιώνοντας δυστυχώς, το ήθος και τις αρχές που σε χαρακτηρίζουν ως άνθρωπο. Και ενώ όλοι ανέμεναν, εδώ και ένα χρόνο από το δήθεν «καλό παιδί» να αποδείξει ότι μπορεί να είναι και καλός δήμαρχος, εσύ μας απέδειξες νωρίς-νωρίς ότι το αφήγημα του δήθεν «καλού παιδιού» δεν έχει για σένα συνέχεια. Δυστυχώς, μετεκλογικά αποκαλύφθηκε, ότι όχι μόνο «καλό παιδί» δεν είσαι, αλλά ότι είσαι ένας πολιτικός «συκοφάντης» και ένας κακός δήμαρχος!

Διαβάζοντας το κείμενο της χθεσινής απάντησής σου, διαπίστωσα ότι ξεπέρασες κάθε όριο πολιτικής ευπρέπειας, που σε καμία περίπτωση δεν αρμόζει στον πρώτο τη τάξει πολίτη του δήμου μας. Επέδειξες μια συμπεριφορά τόσο προσβλητική και απαξιωτική κατά του επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στο δήμο Σουλίου, που καταδεικνύει ότι δεν ανέχεσαι την καλόπιστη κριτική με συγκεκριμένες προτάσεις για ζητήματα που άπτονται της λειτουργίας του δήμου. Όμως σε αυτόν τον τόπο γνωριζόμαστε πολύ καλά και ο καθένας έχει την πορεία του και τη διαδρομή του. Επιστρέφοντάς σου τις ύβρεις και τις ανυπόστατες συκοφαντίες περί… αδιάβαστου που εκτόξευσες εναντίον μου, σου θυμίζω ότι ως μαθητής όχι μόνο ήσουν αδιάβαστος αλλά είχες μείνει και στην ίδια τάξη! Όμως δυστυχώς και ως δήμαρχος κρίνεσαι ως… μετεξεταστέος, αφού δεν γνωρίζεις βασικά πράγματα για τον τρόπο λειτουργίας του δήμου αλλά και της ελληνικής πολιτείας.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά. Στο λιβελογράφημα της απάντησής σου κάνεις επίκληση της υπ’ αρίθμ.: 18318/13.03.2020 εγκυκλίου του Υπουργείου Εσωτερικών και του άρθρου 10 της από 11-03-2020 ΠΝΠ (Α΄55) που προβλέπουν σε συνέχεια της 20930/31-03-2020 με αριθμ.40, ως μέτρο πρόληψης κατά του Covid-19 τη δυνατότητα συνεδρίασης των δημοτικών συμβουλίων είτε δια περιφοράς είτε μέσω Τηλεδιάσκεψης. Αυτό είναι τοις πάσι γνωστό και κανείς δεν αμφισβήτησε τη νομιμότητα των δια περιφοράς δημοτικών συμβουλίων τα οποία κατά κόρον αποφασίζεις. Όμως κ. Καραγιάννη, ό,τι είναι νόμιμο δεν είναι και ηθικό! Και επειδή ουδέποτε σε κατηγόρησα ότι παρανομείς για τα διά περιφοράς δημοτικά συμβούλια, σου επαναδιατυπώνω την κριτική μου, ότι δυστυχώς απεχθάνεσαι το δημοκρατικό διάλογο, αποστρέφεσαι την υποβολή ερωτημάτων, ενοχλείσαι από την αντιπαράθεση προτάσεων και επιχειρημάτων, δεν αντέχεις την εποικοδομητική κριτική αλλά δεν επιθυμείς και τη συμμετοχή φορέων και πολιτών στις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου. Γι’ αυτό και ουδέποτε -αν και σου το ζήτησα- δεν έδωσες ούτε καν κωδικούς σύνδεσης σε φορείς του τόπου μας, ώστε τουλάχιστον διαδικτυακά να συμμετάσχουν στις τηλεδιασκέψεις του δημοτικού συμβουλίου αλλά αντίθετα αρέσκεστε στις fast track συνεδριάσεις… διά περιφοράς.

Στη συνέχεια της απάντησής σου, αγνοείς επιδεικτικά το υπ’ αρίθμ.: ΦΕΚ 3331/Β/9-8-2020 στο οποίο υπάρχει η Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. ΔΙα/ΓΠ.οικ. 50361 επτά (7) συναρμόδιων υπουργών της Κυβέρνησης στην οποία περιγράφονται οι κανόνες κοινωνικής αποστασιοποίησης βάσει των οποίων μπορούν να λειτουργούν οι αγορές του άρθρου 38 στην οποία εμπίπτει και η εμποροπανήγυρη της Γλυκής. Στον παρακάτω ιστότοπο του Εθνικού Τυπογραφείου θα διαβάσεις το συγκεκριμένο ΦΕΚ (το οποίο και επισυνάπτεται):

http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHUdWr4xouZundtvSoClrL8mUSONZkH27stiDow6HlTE-JInJ48_97uHrMts-zFzeyCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtbW-TWBaazp5uxD6bTVmK0y0XUTSss4dVTgT-1ybFkjp 

Άρθρο 2
Κανόνες λειτουργίας των υπαίθριων αγορών της περ. 9 του άρθρου 2 και των άρθρων 37 και 38 του ν. 4497/2017
1. Με την επιφύλαξη ειδικότερων διατάξεων, η λειτουργία των υπαίθριων αγορών της περ. 9 του άρθρου 2 και των άρθρων 37 και 38 του ν. 4497/2017 (Α ́ 171), επιτρέπεται με τις εξής προϋποθέσεις:
α. Η ελάχιστη απόσταση μεταξύ των πάγκων των πωλητών ορίζεται σε τρία (3) μέτρα με τον ενδιάμεσο χώρο κενό – ελεύθερο από αντικείμενα.
β. Είναι υποχρεωτική η χρήση μη ιατρικής μάσκας από το προσωπικό των πωλητών και τους καταναλωτές / κοινό.
Μάθε λοιπόν πολιτικά «αμόρφωτε» και αυτοδιοικητικά «αδιάβαστε» δήμαρχε, ότι η Εφημερίδα της Κυβερνήσεως αποτελεί το μόνο κατά το Σύνταγμα της Ελλάδας επίσημο και υποχρεωτικά εκδιδόμενο μέσο δημοσιοποίησης των νομικών πράξεων των οργάνων της Ελληνικής Δημοκρατίας, καθώς και των νομικών προσώπων δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου, μέσω της οποίας αποκτούν ισχύ. Επιπλέον κ. Καραγιάννη, το εν λόγω ΦΕΚ εκδόθηκε την Κυριακή 9 Αυγούστου 2020, δύο ημέρες μετά αφότου εκδόθηκε (Παρασκευή 7 Αυγούστου 2020) το Δελτίου Τύπου στο οποίο αναφερόσουν στην απάντησή σου. Κατά συνέπεια, όπως αποδεικνύεται από επίσημα έγγραφα της ελληνικής πολιτείας που αφορούν και τη λειτουργία του δήμου μας και τα οποία όφειλες ως δήμαρχος να τα γνωρίζεις, είχες τη δυνατότητα να πραγματοποιήσεις την εμποροπανήγυρη στη Γλυκή, εφόσον λάμβανες μια σειρά από απαραίτητα μέτρα προστασίας των πολιτών λόγω Covid-19, τα οποία και εγώ προσωπικά σου είχα υποδείξει.

Και μια τελευταία ερώτηση κ. Καραγιάννη. Το κόστος για τις εργασίες ηλεκτρολογικής εγκατάστασης και ηλεκτροφωτισμού παραπηγμάτων αλλά και την απεγκατάσταση αυτών για την εμποροπανήγυρη Γλυκής ποιος θα το πληρώσει; Δυστυχώς, με φαρδιά πλατιά την υπογραφή σου και πάλι οι συνδημότες μας!

Κύριε Καραγιάννη, οι συνδημότες μας έχουν πειστεί ότι ηγείσαι μιας πολιτικά ανίκανης δημοτικής αρχής.

Τουλάχιστον, επίδειξε ψυχραιμία, νηφαλιότητα και σοβαρότητα.

Με τιμή,

Νικόλας Ευ. Κάτσιος

In this article

Join the Conversation