Διαβάζω πολλά σχόλια στα Social για το spot τουρισμού, το κόστος του και το copy-paste.
Όπως σε όλα τα πράγματα στην Ελλάδα, ο καθένας έχει την δική του γνώμη και πολύ καλά κάνει. Μάλιστα χαίρομαι να ακούγονται αυτές οι διαφορετικές απόψεις και προσεγγίσεις.
Θα μιλήσω από πλευράς marketing. Γενικά – Δεν μπορούμε να “κρίνουμε” την αποτελεσματικότητα μιας καμπάνιας Marketing με την δική μας υποκειμενική ματιά για το αν μας αρέσει ή όχι. Δεν έχει καμία σημασία αν αρέσει σε εμένα ή σε εσάς. Δεν δουλεύει έτσι. Σημασία έχει σε «ποιους απευθύνεται» και τα συναισθήματα που προκαλεί σε αυτούς!
Για να έρθω στο συγκεκριμένο spot – ξεκάθαρα δεν απευθύνεται στους Έλληνες. Για τους Έλληνες και τον εσωτερικό τουρισμό απ’ ότι διάβασα θα βγουν άλλα spot στην συνέχεια.
Με λίγα λόγια για να κρίνουμε αν μια καμπάνια marketing είναι αποτελεσματική χρειάζεται να γνωρίζουμε το γενικότερο πλαίσιο που έχει στηθεί, την Στρατηγική που έχει σχεδιαστεί, τους στόχους που θέλει να πετύχει, και το «συγκεκριμένο κοινό» που απευθύνεται.
Ας είμαστε λίγο θετικοί σε αυτό, και ότι κάτι καλό θα βγει!
Όσον αφορά την αντιγραφή του slogan “Summer is a State of mind” που έχει κατοχυρώσει η εταιρεία Lancaster θα πω το εξής. Ναι υπάρχει σαν μήνυμα όμως και πάλι θα πρέπει να δούμε το πλαίσιο που χρησιμοποιήθηκε στο spot. Η φράση “Greek summer is a state of mind” θεωρώ σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί «το slogan μας» αλλά το πλαίσιο που θέλουμε να βάλει ο αποδέκτης του μηνύματος τον «εαυτό του». Δεν το θεωρώ δηλαδή κακό να χρησιμοποιήσουμε αυτή την ιδέα (εφόσον παραμείνει ιδέα και όχι slogan). Η ουσία είναι να κάνει η καμπάνια την δουλειά για την οποία σχεδιάστηκε. Θεωρώ έχει υπάρξει και έρευνα πιο πριν (πριν κάνεις διαφήμιση – κάνεις έρευνα).
Θα δούμε λοιπόν την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας το επόμενο διάστημα. Νομίζω όλοι θέλουμε να πάει καλά.
Προσωπικά εμένα το spot μου άρεσε (υποκειμενική άποψη)
Βασίλης Παππάς
Επιχειρηματικός Σύμβουλος
Join the Conversation