Στην βουλή απο τον Β. Γιογιακα η εξυπηρέτηση των ΕΛΤΑ στην Θεσπρωτία

Με ερωτηση προς τους υπουργούς οικονομικών και ψηφιακής διακυβέρνησης

Προς τους:
κ. Υπουργό Οικονομικών
κ. Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης

ΘΕΜΑ: «Προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πολιτών από τα καταστήματα των ΕΛ.ΤΑ. στη Θεσπρωτία»

Σε έγγραφο των ΕΛ.ΤΑ. (Αρ. Πρωτ. 4.6.3.1/165/12-3-2020) με το οποίο απαντάται η υπ’ αριθ.  4794/9.3.2020 Ερώτηση επισημαίνεται ότι γίνονται αλλαγές στη λειτουργία καταστημάτων «με τη δέουσα προσοχή ώστε να μη διαταράσσεται η ομαλότητα του ταχυδρομικού έργου» ενώ γίνεται αναφορά σε «επιτακτική ανάγκη αναδιάρθρωσης του δικτύου και αλλαγή της συχνότητας διανομής».

Επίσης σε ενημέρωση της Βουλής (3-2-2020) κατά τη συζήτηση των υπ’ αρ. 429/27-1-2020 και 432/28-1-2020 Επίκαιρων Ερωτήσεων ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Πιερρακάκης είχε τονίσει ότι οι αποφάσεις κατάργησης καταστημάτων λαμβάνονται «σε μια πολύ δυσχερή οικονομική κατάσταση, μέχρι να καταρτιστεί το σχέδιο διάσωσης του οργανισμού» σημειώνοντας ότι η κατάρτιση του σχεδίου απαιτεί χρόνο λόγω και των διαβουλεύσεων σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Ο ανασχεδιασμός του δικτύου σε συνδυασμό με τη λήξη συμβάσεων παροχής έργου στα ΕΛ.ΤΑ. έχει δυσχεράνει σημαντικά τη λειτουργία των τριών καταστημάτων της επιχείρησης στη Θεσπρωτία (Ηγουμενίτσα, Φιλιάτες, Παραμυθιά) και την ομαλή εξυπηρέτηση κατοίκων, κυρίως σε απομακρυσμένες περιοχές στις οποίες το ταχυδρομείο αποτελεί το μοναδικό μέσο συναλλαγών των περισσοτέρων κατοίκων. Το πρόβλημα επιτείνεται από τα περιοριστικά μέτρα που έχουν ληφθεί για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Κατόπιν τούτων ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:
– Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η επεξεργασία του σχεδίου διάσωσης των ΕΛ.ΤΑ. και πότε εκτιμάται ότι θα έχει οριστικοποιηθεί και εγκριθεί,
– Αν και σε ποιες έκτακτες ενέργειες προτίθεται να αναλάβει η διοίκηση των ΕΛ.ΤΑ. για την πρόσληψη στοιχειώδους προσωπικού με σκοπό την αποκατάσταση της ομαλής διεκπεραίωσης του ταχυδρομικού έργου  στη Θεσπρωτία.

In this article

Join the Conversation