Η θρησκευτική εμποροπανήγυρη για το έτος 2019, διάρκειας πέντε (5) ημερών σύμφωνα με τον Ν. 2323/95 άρθρ. 2 παρ. 1, όπως τροποποιήθηκε με τον Ν. 3377/05, τον Ν. 3769/09 και τον Ν. 4497/17, θα διεξαχθεί στο Δήμο Σουλίου και στην Τ. Κ. Γλυκής κατά το χρονικό διάστημα από 11 μέχρι 15 Αυγούστου 2019 επ’ ευκαιρία της θρησκευτικής εορτής της Κοιμήσεως της Θεοτόκου (15 Αυγούστου).
Ο χώρος που θα διατεθεί για την λειτουργία της εμποροπανηγύρεως θα είναι στην Τοπική Κοινότητα Γλυκής και στη θέση Πλατεία Γλυκής συνολικού εμβαδού 1600 τ. μ. Στον ανωτέρω χώρο θα αναπτυχθούν ογδόντα έξι (86) παραπήγματα, διαστάσεων καθενός μέτρων : 3Χ3 (9 τ.μ.), με μία πρόσοψη τριών (3) μέτρων, με την επιμέλεια και την ευθύνη του Δήμου μας. Στα ανωτέρω παραπήγματα συμπεριλαμβάνονται έξι (6) παραπήγματα που θα διατεθούν με κλήρωση για διάθεση παραδοσιακών γλυκισμάτων και παγωτών, όπως παγωτό χωνάκι, λουκουμάδες, χαλβάς και άλλα.
Επίσης θα διατεθούν 30 μέτρα (τρέχον μέτρο) δίπλα από την πλατεία.
Η παραχώρηση της χρήσης και η διάθεση των χώρων θα γίνει σύμφωνα με τις δ/ξεις του άρθρ. 16 του Ν. 3769/΄09, του άρθρ. 19 του Β.Δ. 24-9/20.10.΄58 (δικαίωμα χρήσης κτημάτων, έργων ή υπηρεσιών), καθώς και κάθε σχετικής ισχύουσας διάταξης.
Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων θα υποβληθούν στο Γραφείο Πρωτοκόλλου του Δήμου από 16/7/2019 ημέρα Τρίτη έως και την 26/7/2019 ημέρα Παρασκευή και ώρα 14:00, με συνημμένα τα απαραίτητα δικαιολογητικά (κατά περίπτωση):
Βεβαίωση δραστηριοποίησης υπαίθριου εμπορίου ετήσιας διάρκειας.
Άδεια λαϊκής αγοράς
Άδεια Κυριακάτικης αγοράς
Άδεια υπαίθριου εμπορίου
Διοικητική άδεια του άρθρου 45 του Ν. 4497/2017 κατά περίπτωση
Επαγγελματίες που έχουν κηρυχθεί σε κατάσταση πτώχευσης
Πιστοποιητικό υγείας εφόσον πρόκειται για διάθεση τροφίμων
Άδεια Διαμονής σε ισχύ (για αλλοδαπούς)
Υπεύθυνη δήλωση για κατοχή πυροσβεστήρα.
Υπεύθυνη δήλωση ότι ο αιτών αποδέχεται τα όσα αναφέρονται στο παρόντα κανονισμό.
*Τη βεβαίωση δραστηριοποίησης υπαίθριου εμπορίου ετήσιας διάρκειας εκδίδει ο δήμος μόνιμης κατοικίας των ενδιαφερόμενων πωλητών. (παρ.3 άρθρο 38 Ν.4497/17)
Ο πωλητής ζητεί από τον οικείο δήμο την έκδοση της ανωτέρω βεβαίωσης, προκειμένου να συμμετέχει στις αγορές των δήμων όλης της χώρας και στην αίτησή του επισυνάπτει:
α. βεβαίωση έναρξης δραστηριότητας από το TAXIS,
β. βεβαίωση ταμειακής μηχανής από το TAXIS ή βεβαίωση απαλλαγής από αρμόδια φορολογική αρχή,
γ. πιστοποιητικό υγείας, όπου απαιτείται,
δ. φωτοτυπία Δελτίου Ταυτότητας ή Διαβατηρίου κατά περίπτωση,
ε. άδεια διαμονής σε ισχύ, κατά περίπτωση.
Οι αιτήσεις θα υποβάλλονται είτε ατομικά από τον ενδιαφερόμενο, είτε με εξουσιοδότηση προσώπου, θεωρημένη από Κ. Ε. Π. ή άλλη δημόσια αρχή, στο γραφείο Πρωτοκόλλου του Δήμου μας, είτε ταχυδρομικά. Σε περίπτωση ταχυδρομικής αποστολής, ως ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης λαμβάνεται αυτή της σφραγίδας των ΕΛ.ΤΑ. ή της εταιρίας Courrier.
Οι συμμετέχοντες δεν πρέπει να έχουν οικονομικές εκκρεμότητες με τον Δήμο σύμφωνα με όσα στο άρθρο 285 του ν.3463/2006 αναλυτικά αναφέρονται.
Το τέλος χρήσης των χώρων της εμποροπανηγύρεως ανά παράπηγμα ανέρχεται στο ποσό των τριακοσίων πενήντα ευρώ (350,00 €) για τα έξι (6) παραπήγματα που θα διατεθούν με κλήρωση για τη διάθεση παραδοσιακών γλυκισμάτων και παγωτών, όπως παγωτό χωνάκι, λουκουμάδες, χαλβάς και άλλα και το ποσό των τριακοσίων (300,00) ευρώ για όλα τα υπόλοιπα ογδόντα (80) παραπήγματα.
Επίσης θα διατεθούν 30 μέτρα (τρέχον μέτρο) δίπλα από την πλατεία με τέλος χρήσης εβδομήντα (70) ευρώ ανά τρέχον μέτρο
Η ημερομηνία της κλήρωσης θα γνωστοποιηθεί μετά τις 26 /7/2019.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε την κα Τσάκου Παρασκευή στο τηλέφωνο 2666360113 και την κα Μπαλάσκα Φρειδερίκη στο τηλέφωνο 2666360104
Join the Conversation