Στις 14/2 αναρτήσαμε επιστολή διαμαρτυρίας των 4 προέδρων του Αχέροντα, προς την δημοτική αρχή, με αφορμή την μετακίνηση υπαλλήλου από το κοινοτικό κατάστημα Αχέροντα στο δημαρχείο Παραμυθιάς, στην οποία σχολιάσαμε πως “θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε πόσες περιπτώσεις εξυπηρετούσε ανά ημέρα η υπάλληλος στην υπηρεσία της στο Γαρδίκι”. Ερώτηση αυτονόητη χωρίς καμία αιχμή…
Την απάντηση στην ερώτηση αυτή (η οποία σημειωτέων έγινε και για την εργασία της υπάλληλου σήμερα στην νέα της θέση στο δημαρχείο Παραμυθιάς), προφανώς και η μονή που θα μπορούσε να την απαντήσει, είναι η αρμοδία Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών του δήμου
Για κάποιον λόγο όμως, που μόνο οι ίδιοι μπορούν αναφέρουν, απάντησαν οι 4 πρόεδροι του Αχέροντα, σημειώνοντας κάτι πρωτοφανές στα ιστορικά της διοίκησης επιχειρήσεων (έστω και ΟΤΑ), πως δηλαδή, δεν υπάρχει συσχετισμός στο πλήθος των υποθέσεων με τον χρόνο διεκπεραίωσης της κάθε μια υπόθεσης ξεχωριστά. Προφανώς υπονοούν, πως δεν είναι μετρήσιμη η εργασία των υπαλλήλων.
Εκτός από το παραπάνω, αναφέρουν πως η υπάλληλος κρατούσε σε υψηλό επίπεδο τις υπηρεσίες του δήμου (δεν το αμφισβήτησε κάνεις αυτό) και πως το σχετικό ερώτημα μας είναι άστοχο, και δεν ανταποκρίνεται στην εγκυρότητα περί ενημέρωσης.
Πιο συγκεκριμένα, η επιστολή των προέδρων προς την σελίδα μας έχει ως εξής:
H απάντησή μας.
1ον, αδυνατούμε να κατανοήσουμε, με τι γνώσεις αντικαθιστούν τις διοικητικές υπηρεσίες του δήμου και απαντούν για αυτούς. Τι στατιστικά ή άλλα στοιχεία έχουν, που δεν έχουν οι διοικητικές υπηρεσίες, έτσι ώστε μπορούν να κρίνουν την μέτρηση αποδοτικότητας των δημοτικών υπαλλήλων, αντί της αρμοδίας υπηρεσίας;
2ον, η μέτρηση της εργασίας του κάθε υπαλλήλου σε οποιαδήποτε θέση και αν είναι, έχει λυθεί εδώ και δεκαετίες, χρησιμοποιώντας 3 συγκεκριμένα μοντέλα , τα οποία επικαιροποιούνται πολύ συχνά. Τα μοντέλα αυτά είναι κοινώς αποδεκτά από άλλες επιχειρηματικές κοινότητες άλλα και τις αρμόδιες κρατικές διευθύνσεις του πλανήτη.
3ον, θα ήμασταν ευτυχείς, αν βλέπαμε το ίδιο ενδιαφέρον στο να απαντήσουν στην σελίδα μας, και για τα δεκάδες άρθρα που έχουμε δημοσιεύσει σχετικά με τα προβλήματα στον Αχέροντα, και για τα οποία δεν μας έχουν αποστείλει ούτε μια παράγραφο ως απάντηση. Ενδεικτικά αναφέρουμε μερικούς τίτλους, στους οποίους δεν αντέδρασαν καθόλου:
– Ανύπαρκτες διαβάσεις πεζών στο Γαρδίκι– Γκρίνια στην Γλυκή για τους εκτεθειμένους στον ήλιο σωλήνες
– Καταγγέλλουν εικόνες εγκατάλειψης στο γήπεδο Ποταμιάς καθώς και στην πλατεία της Γλυκής.
– Καταγγελίες για σοβαρά προβλήματα στην υδροδότηση της Γλυκής.
– Καταγγέλλουν ατύχημα στον Αχέροντα λόγω λακκούβας. Στο νοσοκομείο 30χρονη.
– Καταγγέλλουν ημιτελή έργα στον Αχέροντα που προκαλούν υπερχείλιση του ποταμού
– Aυθαιρεσίες στον Αχέροντα καταγγέλλει ο φορέας διαχειρισης
– Υποβιβάζεται το δημοτικό σχολείο Γλυκής
– Τα βυζαντινά της Γλυκής και η απαξίωση του σήμερα
– Κυνοτροφείο το πρώην δημοτικό σχολείο. Σκύλοι επιτέθηκαν σε παιδιά.
– Πνιγμένα στα χόρτα τα δημοτικά σχολεία Ποταμιάς και Γλυκής.
– Σκουπίδια κοντά στο ποτάμι
– Και πάλι χωρίς νερό η Γλυκή…
– Oταν ξυπνήσουν στο Γαρδικι και την Γλυκή για το ΧΥΤΑ θα είναι αργά
– Μυοκάστορας. Ανοχύρωτοι στην νέα απειλή για τις καλλιέργειες στον Αχέροντα.
Κάποιος κακοπροαίρετος, θα μιλούσε για ψηφοθηρία, αφού για τα παραπάνω πολύ σημαντικά θέματα δεν βγήκε άχνα, ενώ για μια εύλογη ερώτηση 15 λέξεων στέλνουνε απάντηση 4 παραγράφων και μάλιστα με ανακρίβειες, όπως το ότι δεν υπάρχει συσχετισμός του πλήθους εργασιών και χρόνου διεκπεραίωσης.
Τέλος, ελπίζουμε να δούμε από τους προέδρους, τον ίδιο ζήλο και για τα πολύ σημαντικά και χρονίζοντα προβλήματα του Αχέροντα, και μάλιστα 9 εβδομάδες πριν την έναρξη της τουριστικής σεζόν, και εμείς εδώ είμαστε να πιέσουμε όπως πάντα για να υπάρξει λύση. Αν δεν τα γνωρίζουν (τα προβλήματα), θα τους τα θυμίζουμε εμείς πολύ συχνά.
Join the Conversation